Jaký byl rok 2015?
Tento rok byl samý
odkaz na svůj blog – článek a afillates linky.
Získané zkušeností:
Díky afill marketingu,
jsem získat zkušenosti s Facebook reklamou jak ji správně cílit docela mně
zaskočilo, když jsem si s tím hrál, že jsem tam zapomněl dát svůj odkaz.
Reklamu jsem několikrát předělával. Alespoň že s pomocí teamu se mi náklady
za reklamu vrátili zpět, díky prodeje přes můj odkaz (provize). Jelikož jsem
ne měl živnostenský list tak fakturu poslal můj známý.
Příležitost afillates
mám k propagaci „kurzy pro radost“ > výběr s více kurzů
Můj blog o TI oblasti
ve které vynikám více, nemůže uspět s par příspěvky hlavně nadpisy a videí
začal jsem vkládat více textu obrázku. Snažil jsem se jej udělat přehlednější.
I díky kurzu magnetický web. Dále jsem si pořídil literaturu Wordpress >
návod jak na redakční systém tvorba internetových stránek. WEB copywriting, a
SEO optimalizace s tímto by se tento blog mohl posunout zase dál.
Přečtení takové knížky
o SEO získám podněty na prodej svého know how > video kurz, i pro wordpress
wep. Uplatnění pro svůj blog = vyšší návštěvnost = vyšší zisky z prodeje a
google adsence.
Zkušenost z youtube
> je to delší proces video, které
jsem nahrál před rokem se začíná více rozjíždět pokud je postup aktuální, máte
více like, „to se mi líbí“ , Dělat videa byť mírně duplicitní z mých předchozích
zaměřených na jednu operaci dejme tomu pouze změna WiFi hesel na routeru.
Žádné komentáře:
Okomentovat